Tuesday 8 November 2011

Neljapäev 15.09.2011 - Sissekanne 2: II vaatus

Minul kõhuvalu. Kas keegi teab, kus Kiievis asub sanepiitjaam? Teistel ei häda midagi. Professionaalid sellised rsk! Äkki aitab kah tänaseks, mõtlesin oma piiritus naiivsuses. Ausalt öeldes hakkasin juba pelgama, et äkki tahab viimastel päevadel hooletult ja mitte heaperemehelikult koheldud maks hakata uut peremeeslooma nõutama. Homme hellitan teda (salaja) ainult sojapiima ja värskete juurviljadega. Mees on otsuse vastu võtnud! “Mats, viitsid hommikul turule joosta ja mulle värsket artišokki osta?”

Plaanisime edasi liikuda. Kes koju kotile, kes Tomašenko (kinnimakstud) pooldajate telklinnakusse protestiseltskonna motivatsiooni ja protestitahet üleval hoidma ning viima salajast sõnumit Silver Meikarilt.

Nii me seal kõrtsu välisukse ees seisime ja üritasime taksot saada. Minul kõhuvalust tingitud viril võru kaunistamas vuntsitut sihverplaati. Masseerisin päripäeva oma kõhtu. Ma ei tea, kas nägin sedavõrd häda välja, kuid järsku kargasid mulle ligi kaks näitsikut ja uurisid, et miks mina oma kõhtu niimoodi erootiliselt masseerin. Ma siis ütlesin oma  perfektses venekeeles, et kui 150 sensuaalset ringi täis saan, siis tuleb nabaaugust roheliste pükstega džinn välja ja võlub esimese porilombi puhtaks viinaks. Täpselt selline džinn:


X-files oli käivitunud. Ootasime kõik kolmekesi huviga ja lugesime ringe. Daamid kindlasti mõtlesid juba, et kes nüüd pealejoogi organiseeriks. Ei läinud kaua aega, kui mu väga veenvalt esitatud hädavale hakkas välja tulema. Kahju, olin juba ise ka selle võimalusega arvestama hakanud.

Ma ei tea, kuidas ja millisel ajahetkel see otsus täpselt sündis, kuid mingi hetk avastasin end koos äsja leitud hingesugulastega viimases lahtiolevas kõrtsis – Vodka baar. Asus see Kiievi peaväljaku all. Vodka baari tuli ka veel Kolju, nägin Vend2-e ja … Kui ma nüüd kellegi vapratest võitlejatest välja jätsin, siis palun andke sellest kommentaariumius lärmakalt märku.

Kellele meeldivad põlevad joogid? Kes on endale kõrrega põlenud aniisiviina auru ninna tõmmanud (kuigi tegelikult oleks vist pidanud selle suhu suunama)? Kes on … Ah, kogu see pilt oli lõpuks segane. Miks ma küll koju ei läinud!

Hommikusöögi aeg hakkas vägisi kätte jõudma. Nüüd edasi ainult lihtlausetega. Käisin kohvikus. Oli ka kaaslasi. Põgenesin õige pea. Poole tee pealt saadi kätte. Jäin enesele kindlaks, koju Andres! Ärkamiseni jäi tund ja paar kopikat peale. Kohe-kohe vaja Tšernobõli ekskursioonile minna. Kui keegi dosimeetriga homme mind mõõtma tuleks, siis näidud ei tuleks kindlasti sitemad, kui keelatud tsooni kahekümne kolmandamal kilomeetril. Homme hommikul ka võistlus, kes suudab kõige rohkem promille välja puhuda. Vaatasin ähmaselt heldinud pilguga norskavat Matsi ja sonisin "Mina olen homsesse meeskonna edusse oma panuse andnud". Magama.

1 comment:

  1. neid lugusid loen ma tavaliselt enne magaminekut, nagu rohkem teraapia eest ;-) Muigan ikka veel :-)

    ReplyDelete