Sunday 4 September 2011

Masinad ja mehed - ekipaaž nr5 - Ford Probe

Ekipaaž nr5: Ülo ja Sven (Ford Probe 2,2; 85kW; 1989)

Lõpuks ka viimasel ekipaažil masin soetatud. Ja tundub, et tasus kogu reisiseltskonna närve viimase hetkeni pingul hoida (närve pingul selles mõttes, et miks moludel ca nädal enne starti veel autot soetatud ei olnud). Igaljuhul - praegu ei ole autot veel keegi TEISTEST oma silmaga näinud. Pidavat olema kuskil Sauel, kellegi juures, kes teeb midagi, mida pidavat olema vaja teha. Ise kahtlustaks alatuid võtteid. Kuuldes, et Vendade auto opereerib seal kuskil ca 100 kW piirimail, siis vaevalt muidu igapäevaelus edukad härrased ekipaazist nr5, sooviksid ralli tarbeks soetatud rariteediga kellelegi alla jääda. Ootame ja loodame! Aga masin ise selline:




Nüüd siis peaks olema kogu retke tarbeks soetatud arsenal olema tutvustatud.

Käesoleva postituse all sobiks klaarida ka ühes vanemas postituses lubatud vana võlg. Nimelt lubasin rääkida oma sõber Ülo (ekipaaž nr5) ja tema suhtest velgedega. Ülo aadressi ma ei avalda, sest siis on kullakaevurid kohe kohal. Nimelt, levib legend (loe: ise levitab), et tema ländkruiseril on all puhtast kullast veljed. Et kõik möödakäiad ei läheks küüneviiliga omale manti krabama, katab veljesid konstantselt korralik porikiht. Aga ... nagu te kõik olete oma televiisorist TopSopi klippe vaadates kuulnud / näinud, siis SEE EI OLE VEEL KÕIK!!! Nimelt - kui mina, sina sealpool ekraani ja miljonid teisedki täidavad oma auto rehve suruõhuga, siis ländkruiseri sujuvaks teelhoidmiseks pidavat rehvid olema täidetud 500 krooniste (just nimelt KROONiste) rahapakkidega. Te ei usu? Ah mis vahet seal on. Mina igaljuhul usun! : )

No comments:

Post a Comment