Wednesday 31 August 2011

Paari sõnaga võistluse reeglitest

1. Start 11.09.2011 ja tagasi tahaks kirjade järgi olla 18.09.2011

2. Auto, millega lahingusse minna, ei tohi olla valmistatud hiljem kui 1990 ja tänane soetusmaksumus, koos auto registreerimise, ülevaatuse ja kindlustusega ei tohi ületada 500 EUR'i. Kerge kalkulatsioon - regamine ca 50 EUR'i kopikatega, kindlustus sõltuvalt margist ja võimsusest ca 20-30 EUR'i ja ülevaatus (juhul, kui autol kehtivate peal ei ole) ca 32 EUR'i. See jätab auto soetamiseks raha alles a bit less than 400 EUR'i : )

3. GPS-i ei kasuta. Igas masinas peab olema paberkandjal vanakooli atlas, mille abiga vajalikke teeotsi, tupik- ja punaste laternate tänavaid üles leida.

3. Igas ekipaažis reeglina 2 kärssa

4. Ja nüüd kõige olulisem - 2 (kaks) nädalat enne starti peab pardli ja žiletiterad väikesele teenitud puhkusele saatma. Stardipäeval peab ninaall olema korralik kahenädalane vunts!!! : ) Kes salaja "pardeldab", see saab kohe tuimalt trahvipunktid kraesse.


5. Trassil oleva võistluse kaotanud ekipaaži liikmed, peavad kuni järgmise võistluse tulemusteni kandma valgeid tunkesid ja kiivreid. Tunked on kaunistaud kirjaga „CTIГ БЛAД

6. Kui midagi veel puudu, siis ... ärge tulge targutama ! : )


Ahjaa, äärpealt oleks unustanud! Heade ideede genereerimisele ja ettevalmistamisele aitavad kaasa – õlu, rummkoola, külm Riesling, internet (www.google.com, http://www.vello42.com/ ), TV, päike, sõbrad /sugulased / tuttavad/naabrid, muusad Veenusest - Amiigost - Maasikast jne. Ole'

No comments:

Post a Comment