Wednesday 31 August 2011

Mehed ja masinad - ekipaaž nr 2 - ka NL tehnikat on eksporditud

Ekipaaž nr 2: Oja & Mats (VAZ 21083 EXPORT 1,5 ja 52 kW, 1988)


Pärast pikki otsinguid ja tundidepikkuseid läbirääkimisi võimalike liising- ja krediidiasutustega sai kapitalirendi abiga soetatud alltoodud (loodetavasti) igiliikur : ) 10% sisse ja ülejäänud 48 kuu peale võrdsete osadena. Väike kohustus ikka nüüd juures, kuid midagi teha ei ole. Raske karvase käega ja veekindla markeriga sai liisnglepingule allkiri alla pandud. Hinnaks saime, jällegi emotsionaalsete slaavikeelsete läbirääkimiste tulemusena, 350 EUR'i



Masin hakkas kilomeetreid mõõtma aastal 88. Kuluaarides räägitakse, et tehasest suundus rakett otse GDR-i, kus keegi uuendusmeelne läänesakslane otsustas riskida ja kohalikule toodangule NL liidu toodangu näol alternatiivi proovida. Eesti Vabariigis väidetavalt tehtud pikim ots trassil Tallinn - Narva.

Tsiteerides nüüd ühte miljoneist netiavarustes leiduvatest klassikutest (a.k.a Vallatutorpeedo), siis "külma mootoriga summutist tulev tagasihoidlik suitsukate varjab viimsegi piinlikusegrimassi me näos täielikult. Lohutame end sellega, et mäletatavasti meeldivad tüdrukutele naisi ja elu kogenud ohtlikud mehed, kellega poodi minnes võib surma saada, voodis saab raudselt suguhaiguse ja autoga vanadekodusse sugulast vaatama minnes on enam kui kindel, et polt vajutab rutiinset kontrolli tegeva mendi eest ära ja lõpetab puu otsas, rähn ajus kinni". Nullkaheksa on just seda imagot toetav masin! : )


Autoga kaasa:
- ROOLILUKK ! (ülikõva agregaat - loodetavasti abiks nii ärandajate vastu, kui ka truu abimees baarikaklustes)
- apteek (žgutti ei olnud)
- jooks rehve velgedel
- lisa kommutaator (BOSCH)
- stereo (kassetikas und das sangaga)
- pakuti kaasa kaks paari esitiibasid, kuid need jäid veel sedapuhku endise peremehe juurde hoiule. PS - Valts võta ühendust, sul tiivad roostes!

No comments:

Post a Comment